­
akademie logo
     Hudcova 367/78, 612 00 Brno, Česká republika
     Telefon: 541 632 211
     E-mail: info@akademieprometheus.cz

object112837259

Studijní program MBA 2017 klade důraz na vysokou kvalitu studia ve struktuře potřeb pro manažera v aktuálních podmínkách rozvoje společnosti.

Konstrukce programu studia umožňuje využití časové kapacity studenta dle jeho možností, bez omezení výkonu manažerské práce. Úloha individuálních konzultací studenta a lektora dává prostor pro řešení specifických úloh manažera.

Strategie „Evropa 2020“, předpokládá 3 vzájemně se posilující priority.

  • Inteligentní růst – realizaci hospodářství, založené na znalostech a inovacích
  • Udržitelný růst – podporování ekologičtější a konkurenceschopnější ekonomiky, méně náročné na zdroje
  • Inkluzivní růst – podporování hospodářství s vysokou zaměstnaností, která zabezpečí sociální a územní soudržnost

Realizace této evropské strategie je strategií jednotlivých členských států EU a tím i České republiky. Je nutné si uvědomit, že strategii musí řešit vzdělaní lidé, aby nezůstalo pouze u proklamací. Je to úkolem celého vzdělávacího systému, jehož nezbytným článkem je aktuální vzdělávání postgraduálního typu – MBA.
Program MBA Akademie podnikání Prometheus, s.r.o., Brno a Vysoké školy podnikání a práva, a.s., Praha vychází z následujících poznatků:

  1. Zkušeností z realizace studia MBA od roku 2009 s mezinárodní účastí francouzské vysoké školy ISG s akreditací ACBSP.
  2. Zpětné vazby posluchačů absolventů studia MBA International ISG.
  3. Vyhodnocení úrovně studia MBA v institucích v ČR.
  4. Konzultací s managementem korporací a institucí.
  5. Zkušeností certifikovaných poradců a lektorů z oboru managementu a personalistiky.

Z uvedené analýzy jednoznačně vyplývá, že potřeba studia pro cílové skupiny je diametrálně jiná než z dob přelomu století a ekonomických potřeb společností v současné době z pohledu změn ve struktuře kapitálu a demografického vývoje.

Řízení kurzu probíhá v několika rovinách:

Programové řízení:
Ing. Ludmila Sklenářová, MBA, statutární ředitelka IMPS, a.s.

Management:
Kamila Richterová, manažerka vzdělávání

Odborná komise:
Další součástí řídící struktury programu MBA je odborná komise.

Odbornou komisi tvoří:

Ing. Zdeněk Ožana – obor management
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. – obor obchod a marketing
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. – obor finance

Závěrečná písemná práce - DISERTACE

  • zpracování a obhájení závěrečné písemné práce je předpokladem ukončení studijního programu MBA, kterou posluchač strukturuje v průběhu studia
  • tematicky budou písemné práce v maximální možné míře zaměřeny na řešení konkrétních problémů z oblasti pracovních aktivit účastníka studijního programu
  • téma si navrhuje každý účastník studijního programu individuálně. Definitivní zaměření písemné práce odsouhlasí odborný garant, který bude zároveň konzultantem práce

 

Mlčenlivost
Písemné projekty: Informace a data uveřejněná ve Vašich písemných projektech a dalších materiálech jsou k dispozici pouze hodnotitelům prací. Vaše písemné projekty - či jejich části nesmí být bez Vašeho souhlasu publikovány.

isg plant pruhl

MBA program je organizován formou kombinovaného studia dle studijního programu. Tato forma se ukazuje jako optimální řešení, umožňující i velmi zaměstnaným manažerům aktivně se zúčastňovat výuky programu MBA.

Dvousemestrální studijní program je rozdělen do těchto tematických okruhů:
- Obchod a marketing
- Finance
- Management

Časové schéma výuky:
4 víkendová soustředění – semináře a časová dotace na zpracování, konzultace a obhajobu disertační práce.

Semináře jsou v českém jazyce.

V místě výuky je možnost ubytování formou hotelových pokojů na standardní úrovni za zvýhodněné ceny.

  • Obchod a marketing

    Obchod a marketing

    Marketing a komunikace

    Marketing a komunikace

    Marketing a komunikace

    vyučující lektor: doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.

    cílem semináře je:

    • Pochopit podstatu a význam marketingu pro řízení firmy
    • Seznámit se s podstatou marketingové filozofie
    • Definovat a uplatnit marketingové přístupy při řešení tržních situací
    • Pochopit význam marketingového algoritmu
    • Zvládnout vybrané metody marketingové analýzy trhu a uplatnit je při řešení praktických problémů
    • Objasnit podstatu marketingové komunikace
    • Zvládnout principy komunikačního mixu

    Využití marketingových metrik ve strategickém řízení firem

    Využití marketingových metrik ve strategickém řízení firem

    vyučující lektor: Ing. Michael Hanzelka, MBA

    cílem semináře je:

    Seznámit účastníky se všemi základními pojmy v oblasti marketingových metric a poskytnout srozumitelný výklad všech podstatných a v současnosti používaných martketingových metric. Po absolvování semináře se absolvent bude dobře orientovat v problematice marketingových mertik činností, pro dosažení optimalizace výše vynakládaných nákladů na marketing. Seminář poskytne účastníkům výklad důležitých kroků a zákonitostí pro udržení optimálních nákladů na marketingové kampaně, zároveň take důležité marketingové metiky pro ověřování návratnosti marketingových projektů s okanžitým praktickým využitím.

  • Management

    Management

    Komunikace, vyjednávání a řešení konfliktů

    Komunikace, vyjednávání a řešení konfliktů

    vyučující lektor: Ing. Zdeněk Ožana

    cílem semináře je:

    • připomenutí si principů komunikace, asertivity a asertivního vyjednání
    • naučit se postup při analyze a řešení pracovních problémů
    • posílit schopnost využít potenciálu týmu při analýze a řešení problémů
    • posílení samostatnosti účastníků při řešení pracovních problémů
    • porozumění příčinám a zdrojům konfliktů
    • osvojení si postupu efektivního řešení konfliktů, získání znalostí prevence a řízení konfliktů
    • získání dovednosti vedení konfliktních rozhovorů

    Metody zvýšení výkonnosti pracovníků

    Metody zvýšení výkonnosti pracovníků

    vyučující lektor: Ing. Zdeněk Ožana

    cílem semináře je:

    • připomenutí si principů výkonů
    • připomenutí si nástrojů managementu ovlivňujících výkon
    • naučit se odstraňovat zbytečné výkonové problémy a nedostatky firmy spojené s lidským faktorem
    • posílení samostatnosti účastníků při řešení pracovních problémů spojených s výkonem
    • osvojení si nástrojů řízení výkonu
    • seznámit se s řešením vlivu „osobního faktoru“ na výkon jedince
    • získání dovedností vedení hodnocení a stanovování cílů

    Manažer je leader, mentor i kouč

    Manažer je leader, mentor i kouč

    vyučující lektor: Bc. Magdalena Ožanová

    cílem semináře je:

    • uvědomit si základní principy práce s lidmi
    • seznámit se s výhodami uplatňování leadershipu, mentoringu a koučinku při vedení lidí
    • promítnout si pravidla práce leadra, mentora a kouče do své pracovní praxe
    • naučit se postupy využívání těchto technik
    • posílit svou vlastní roli manažera a směr osobního rozvoje

    Řízení lidských zdrojů s praktickým užitím typologie

    Řízení lidských zdrojů s praktickým užitím typologie

    vyučující lektor: Bc. Magdalena Ožanová

    cílem semináře je:

    • uvědomit si rozdílnost lidských povah, vlastností, temperamentu a projevů v činnostech
    • naučit se přizpůsobovat své reakce různým typům lidí
    • začít lépe využívat typu osobnosti pro získání jejich důvěry
    • využívat poznatků z typologie v komunikaci, argumentaci, při přidělování úkolů, motivování lidí, hodnoticích pohovorech

  • Ekonomika a finance

    Ekonomika a finance

    Finanční trhy a řízení portfolia

    Finanční trhy a řízení portfolia

    Finanční trhy a řízení portfolia

    vyučující lektor: prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc.

    cílem semináře je:

    • Chápat význam finančních trhů a jejich propojení s finančním systémem a s reálnou ekonomikou
    • Rozumět metodám a postupům oceňování jednotlivých druhů finančních a reálných investičních instrumentů
    • Umět analyzovat potenciální investice dle výnosnosti, rizikovosti a likvidity
    • Získat dovednosti potřebné pro správu majetkového portfolia

    Finance – bod zvratu, kalkulace, investiční rozhodování

    Finance – bod zvratu, kalkulace, investiční rozhodování

    Finance – bod zvratu, kalkulace, investiční rozhodování

    vyučující lektor: doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D.

    cílem semináře je:

    • Pochopení teoretických východisek tvorby zisku a vazbu mezi generováním zisku a základním finančním cílem podnikání (tvorba hodnoty podniku pro vlastníka)
    • Pochopení praktické využitelnosti analýzy bodu zvratu
    • Osvojení znalostí z oblasti kalkulace nákladů a získání schopnosti identifikovat vhodný postup pro řešení konkrétních problémů z dané oblasti v podnikové praxi
    • Osvojení si postupu ekonomického vyhodnocení investic do dlouhodobého majetku (zejména s akcentem na hmotná a nehmotná aktiva)
    • Získání schopnosti řešit a interpretovat praktické příklady z oblasti nákladové analýzy, tvorby zisku a investičního rozhodování ve vazbě na základní finanční cíl podnikání

Cena studia 50 000,- Kč, plus zákonné DPH

Cena studia krom jiného zahrnuje:

  • Přihlášku a vstupní informační pohovor
  • Výukové materiály k jednotlivým modulům, v tištěné i v elektronické podobě
  • Telefonické a e-mailové konzultace lektorů k absolvovanému kurzu
  • Coffey breaky po čas výuky

Cenu studia lze uhradit jednorázově, nebo nadvakrát, a to vždy před zahájením prvního, resp. druhého semestru.
Jiný splátkový systém se případně stanovuje vždy individuálně, po osobním pohovoru s uchazečem
o studium.

 Přihláška

­